beneficii pulsul echipei

Tu știi cât de fericiți sunt angajații tăi?

Angajații fericiți sunt mai productivi, oferă un serviciu mai bun clienților și contribuie la creșterea profitabilității.

-25%

Fluctuație de personal.
Gartner, 2004

+12%

Productivitate.
Gallup, 2017

Îmbunătățești relația cu angajații

Ajungi liderul echipei din care oricine își dorește să facă parte

Îmbunătățirea moralului

Sondajele de tip puls permit angajaților să își exprime rapid și frecvent opinia, ceea ce poate duce la creșterea sentimentului de valoare și apreciere. Acest lucru contribuie la îmbunătățirea moralului și la crearea unui mediu de lucru pozitiv.

Identificarea problemelor

Prin colectarea feedback-ului regulat, managerii pot identifica rapid problemele și preocupările angajaților. Acest lucru permite intervenții rapide și eficiente, prevenind agravarea problemelor.

Reducerea fluctuației de personal

Prin identificarea și abordarea problemelor angajaților într-un stadiu incipient, companiile pot reduce rata de plecare a personalului, economisind astfel costurile asociate cu recrutarea și formarea noilor angajați.

Sprijinirea dezvoltării profesionale

Feedback-ul regulat poate evidenția nevoile de formare și dezvoltare ale angajaților, permițând companiilor să ofere oportunități de dezvoltare profesională adecvate și personalizate.

Promovarea inovației

Un mediu de lucru care valorifică feedback-ul angajaților încurajează inovația și creativitatea. Angajații se simt încurajați să contribuie cu idei noi și soluții creative, știind că opiniile lor contează.

Suport pentru decizii informate

Prin colectarea datelor frecvent, companiile pot lua decizii bazate pe informații concrete și actualizate. Acest lucru asigură o mai bună aliniere a strategiei organizaționale cu nevoile și așteptările angajaților.

"...dar fac deja un sondaj anual de evaluare"

Sondajul anual oferă o vedere de ansamblu detaliată asupra experiențelor și satisfacției angajaților pe o perioadă lungă, dar feedback-ul poate fi deja învechit când este analizat.

Spre deosebire, Pulsul Echipei:

  • Permite obținerea feedback-ului în timp real.
  • Ajută la descoperirea rapidă a problemelor.
  • Se poate adapta ușor la nevoile curente ale companiei.
  • Dezvoltă o cultură organizațională de feedback continuu.
pulsul echipei
pulsul echipei

Rolul tău ca manager / antreprenor.

Când le ceri angajaților “să își împărtășească gândurile” prin completarea unui sondaj, există întrebări care (în mod justificat) le trec prin minte:

  • Când mi s-a cerut să completez ultima dată un astfel de chestionar?
  • Ce s-a schimbat și/sau am obținut în urma colectării de către companie a datelor de la ultimul sondaj?
  • Am de ce să răspund la acest sondaj, timpul și efortul meu vor fi răsplătite?
Luarea de decizii

Scopul feedback-ului este atins doar dacă există și decizii care să rezolve problemele identificate. Angajații trebuie să vadă constant prin deciziile care sunt luate că vocea lor a fost ascultată, acest lucru crescând încrederea în a răspunde în continuare chestionarelor viitoare.

Sfaturi pentru o implementare reușită

7 pași pentru a avea un sondaj puls de succes

1. Alege întrebările pe care le vei adresa

Ar trebui să alegi între 4-10 întrebări ce acoperă un spectru larg de zone, cum ar fi: fericirea, motivarea, opinia despre management și volumul de muncă sau echilibrul între muncă și viața personală.

2. Informează angajații despre sondaj

Dorești să reduci umirea sau panica pe care o vor avea angajații atunci când vor primi emailul nesolicitat cu un link către un sondaj puls de care nu au auzit niciodată. Trebuie așadar să îi pregătești, să îi anunți pe angajați despre sondaj, pentru a te asigura că vei avea o rată bună de răspuns.

3. Alege momentul potrivit

De exemplu, a întreba la începutul săptămânii s-ar putea să nu fie o idee bună, dar nici să îl trimiți în weekend. Cele mai multe companii au decis să îl trimită spre finalul săptămânii, pentru a putea înțelege care a fost starea de spirit a angaților de-a lungul întregii săptămâni.

4. Analizează răspunsurile

După finalizarea sondajului, fă un obicei din a examina în detaliu toate răspunsurile și căută zone comune de îngrijorare sau lucruri pozitive la care să reflectezi. Cel mai rău lucru pe care un manager îl poate face este să ignore rezultatele în întregime. În această situație, este mai bine să nu apelezi la un astfel de sondaj, decât să ceri angajaților să îl completeze și apoi să nu ții cont de opinia lor.

5. Distribuie rezultatele

Multe organizații dau rezultatele sondajelor întregii echipe, în timp ce altele împărtășesc rapoartele doar cu managerii direcți sau cu echipa de conducere. Este important să facem cunoscute răspunsurile bune, dar și pe cele rele. Deși trebuie să avem în vedere că toate feedback-urile sunt pozitive în intenția lor.

6. Ia măsuri

Este foarte neplăcut și frustrant pentru un angajat care și-a petrecut timpul răspunzând la întrebări, și apoi să afle că de fapt nu s-a întâmplat nimic ca urmare a răspunsurilor sale. Acest lucru îi va face pe angajați să se simtă ignorați și neapreciați.

7. Revizuie și repetă

Unul dintre cele mai importante lucruri legate de sondajele privind pulsul echipei este să continui să le faci. Trimite următorul chestionar și observă ce efect au avut acțiunile luate ca urmare a sondajului anterior.

Încearcă imediat și gratuit. Crează un cont