Politica de confidențialitate

Contractul de utilizare Pulsul Echipei

Introducere

"Pulsul Echipei" pune mare accent pe importanța confidentialității datelor și facem tot posibilul încât Utilizatorii să înțeleagă ce fel de date prelucrăm și în ce scop. Fiind un serviciu folosit în cadrul companiilor, reprezentanții acestora au obligația de a le prezenta angajaților implicațiile și modul de folosire a datelor colectate de la aceștia.

Ultima actualizare: 1 ianuarie 2020

Informații colectate

Datele pe care le colectăm se încadrează în 2 tipuri: cele oferite de către Utilizatori și cele colectate automat.
Dintre cele oferite de către Utilizatori enumerăm: numele, adresa de email, număr de telefon, datele companiei, date ale angajaților și răspunsuri la întrebări specifice configurate de către reprezentantul companiei.
Dintre cele colectate automat enumerăm: adresa de IP și amprenta digitală a browserului.

De ce colectăm date?

Fiecare informație colectată este absolut necesară și folosită într-un scop foarte exact. Scopurile sunt legate de oferirea serviciului într-un mod sigur, legal și eficient din punct de vedere al experienței de utilizare.

Opțiunile Dvs.

În contul "Pulsul Echipei", Utilizatorii au acces complet în a vizualiza, modifica sau șterge datele personale colectate. Utilizatorii pot decide în orice moment încetarea contului, toate datele care aparțin contului respectiv fiind șterse imediat și într-un mod irecuperabil.

Parteneri

"Pulsul Echipei" se bazează și pe servicii oferite de către terți (Parteneri) în cadrul unor contracte stabilite între companii.
Partenerii pot procesa o parte din datele colectate de către "Pulsul Echipei". Acești parteneri sunt:

  • Hosterion SRL
  • Google Inc
  • MailGun Technologies INC
  • Facebook Inc

Cookies

Trebuie precizat ca cookie-urile și tehnologiile similare nu colectează date personale (nici nume ori adresa IP), dar pot folosi în anumite cazuri identificatori unici care să urmarească un utilizator de la un site la altul.

"Pulsul Echipei" poate folosi cookie-uri proprii necesare pentru funcționarea site-ului, dar și pentru a facilita stocarea și urmărirea preferințelor dvs., inclusiv pentru optimizarea siturilor noastre, inclusiv personalizare, sau pentru marketing.

În ceea ce privește serviciile externe "Pulsul Echipei" care plasează cookie-uri (de terță parte) sau tehnologii similare în momentul navigarii pe siturile "Pulsul Echipei" , scopul acestora este de marketing, analiză a traficului sau alte personalizări.

Majoritatea browserelor sunt setate să accepte cookie-uri în mod automat. Daca însă nu preferați acest lucru, puteți fie reseta browserul, fie să vă anunțe ori de câte ori primiți câte un cookie, fie să refuze chiar acceptarea cookie-urilor. Trebuie însă să aflați că unele secțiuni ale sitului nostru nu vor putea fi vizualizate normal daca ați setat browserul să respingă cookie-urile.

Siguranță

"Pulsul Echipei" se angajează să protejeze datele dvs. personale împotriva pierderii, utilizării incorecte, divulgării, modificării, indisponibilității, accesului neautorizat și distrugerii, și ia toate măsurile de precauție rezonabile pentru a proteja confidențialitatea acestor date, inclusiv prin utilizarea unor măsuri organizatorice și tehnice adecvate.

Datele personale colectate sunt înregistrate, utilizate, stocate și organizate pe servere protejate, unde este gazduit și situl propriu-zis, precum și pe orice alte suporturi care permit astfel de operațiuni, în condiții de securitate optimă, prin mijloace adecvate. Pentru gazduirea în siguranță a datelor personale, folosim serviciile unor firme specializate din Uniunea Europeana, care acționeaza în calitate de persoane împuternicite de către "Pulsul Echipei".

Ultimele articole pe blog

8 motive pentru care ar trebui să realizezi sondaje de opinie pentru angajați

Poate fi dificil să obții acordul companiei pentru realizarea unui sondaj de opinie pentru angajați. Aceasta pentru că întotdeauna există altceva care să fie mai important, care să merite mai ...

Citește în continuare
De ce angajații mulțumiți crează clienți mulțumiți

Companiile s-ar putea să se prăbușească, pentru că dacă angajații sunt nemulțumiți în mod repetat, acest lucru se propagă și asupra clienților, care vor ajunge să caute alternative.  Da...

Citește în continuare
Cât de importantă este diversitatea la locul de muncă?

Când ne gândim la diversitate avem în vedere rasa, cultura, sexul și sexualitatea, există mulți alți factori care trebuie să fie luați în considerare atunci când promovezi diversitatea la l...

Citește în continuare